طراحي سايت

۵ بازديد

نحوه يادگيري طراحي وب را بياموزيد و اصول اوليه UI ، UX ، HTML ، CSS و طراحي بصري را بياموزيد.

تبديل شدن به يك طراحي سايت نبايد سخت باشد. اگر مي خواهيد اصول اوليه را بدانيد ، ما اين راهنما را گردآوري كرده ايم كه همه چيزهايي را كه براي شروع بايد بدانيد را پوشش مي دهد.
بخشي از هنر و بخشي علم ، طراحي وب در جنبه هاي خلاقانه و تحليلي ذهن افراد تأثير مي گذارد.
طراحان وب آنچه مفهومي است را در نظر مي گيرند و آن را به صورت تصويري ترجمه مي كنند. تصاوير ، تايپوگرافي ، رنگها ، متن ، فضاي منفي و ساختار در كنار هم قرار مي گيرند و نه تنها يك تجربه كاربر بلكه مجرايي براي انتقال ايده ها را ارائه مي دهند.
يك طراح وب خوب اهميت هر قطعه از يك طرح را درك مي كند. آنها در سطح دانه اي انتخاب مي كنند و هر عنصر را طراحي مي كنند ، در حالي كه هرگز از چگونگي تركيب عناصر و عملكرد آنها در تحقق اهداف بزرگتر چشم پوشي نمي كنند.
صرف نظر از تصاوير بصري طراحي وب ، بدون سازماندهي بي معني است. منطق بايد نظم و ترتيب ايده ها و تصاويري را در هر صفحه هدايت كند و همچنين نحوه سفر كاربران به آن را مشخص كند. يك طراح وب ماهر طرح هايي را ايجاد مي كند كه در حداقل تعداد كليك ارائه مي شود.
طراحي وب سايت را مي توان به چندين زيرشاخه تقسيم كرد. برخي از طراحان حرفه خود را در زمينه هايي مانند UI ، UX ، SEO و ساير زمينه هاي تخصصي تخصص مي دهند. با شروع سفر خود به عنوان يك طراح ، بايد كمي در مورد همه اين جنبه هاي مختلف طراحي وب بدانيد.
شركت طراحي سايت  از قسمت پشتي پشتيباني مي شود 
شما در حين يادگيري با اصطلاحات back end و front مواجه مي شويد. اكثر مبتديان اين موارد را با هم مخلوط مي كنند ، بنابراين مهم است كه تفاوت آنها را بدانيد.
قسمت پشتي همه چيزهايي است كه در پشت صحنه نمايش يك وب سايت وجود دارد. وب سايت ها روي سرورها قرار دارند. هنگامي كه يك كاربر درخواست مي كند مانند پيمايش به بخش خاصي از وب سايت ، سرور اين اطلاعات ورودي را مي گيرد و به نوبه خود تمام HTML و ساير كد ها را خارج مي كند تا در مرورگر كاربر به درستي نمايش داده شود. سرورها داده هايي را كه يك وب سايت براي عملكرد لازم دارد ، ميزباني مي كنند.
توسعه دهندگان وب كه در توسعه پشتيبان تخصص دارند اغلب برنامه نويسان هستند كه به زبان هايي مانند PHP كار مي كنند ، ممكن است از چارچوب پايتون مانند Django استفاده كنند ، كد جاوا بنويسند ، پايگاه هاي داده SQL را مديريت كنند يا از زبان ها يا چارچوب هاي ديگر براي اطمينان از سرورها ، برنامه ها ، و پايگاه هاي داده همه با هم كار مي كنند.
براي تبديل شدن به يك طراح وب ، نيازي نيست كه در مورد آنچه در پشت سر اتفاق مي افتد عميق شويد ، اما حداقل بايد هدف آن را درك كنيد.
بدانيد قسمت جلويي چيست
قسمت پشتي سمت سرور در نظر گرفته مي شود در حالي كه قسمت جلويي سمت سرويس گيرنده است. قسمت جلويي جايي است كه HTML ، CSS ، جاوا اسكريپت و ساير كدها براي نمايش يك وب سايت با هم كار مي كنند. اين بخشي از طراحي وب است كه افراد با آن درگير مي شوند.
همانطور كه در حرفه خود پيشرفت مي كنيد ، ممكن است وارد حوزه هاي تخصصي تري براي توسعه وب شويد. ممكن است در نهايت با چارچوب هايي مانند React يا Bootstrap كار كنيد يا با JavaScript يا jQuery عميق تر شويد. اينها مناطق پيشرفته تري هستند كه در ابتدا نبايد خيلي نگران آنها باشيد.
اگرچه بهترين طراحي وب در اجرا بي دردسر به نظر مي رسد ، اما همه آنها بر اساس اصول راهنماي طراحي بصري است. اگرچه طراحان وب كميابي وجود دارند كه به طراحي بصري ذاتي توجه دارند ، اما براي اكثر ما اين موضوعي است كه بايد به تنهايي ياد بگيريم.
نحوه عملكرد طراحي بصري را درك كنيد. قوانين تركيب بندي را بشناسيد و نحوه تركيب عناصر مانند شكل ، فضا ، رنگ و هندسه را درك كنيد.
نقطه شروع عالي پست ما در مورد اصول طراحي بصري براي طراحان وب است. مطالعه مفاهيمي مانند تقويت ، ظهور و تغيير به شما امكان مي دهد اين اصول را در كار خود وارد كنيد. يادگيري نحوه طراحي طراح وب نيز به معناي درك تاريخچه طراحي است. ما اين آرشيو طراحي گرافيكي عميق را گردآوري كرده ايم تا همه پيشرفت هاي مهم در طراحي را به شما نشان دهيم كه ما را به جايي كه امروز هستيم رسانده است.
1. مفاهيم كليدي طراحي بصري را درك كنيد
خط
هر حرف ، حاشيه و تقسيم در طرح بندي از خطوطي تشكيل شده است كه ساختار بزرگتر آنها را تشكيل مي دهند. يادگيري طراحي وب به معناي درك كاربرد خطوط در ايجاد نظم و تعادل در چيدمان است.
شكل ها
سه شكل اساسي در طراحي بصري مربع ، دايره و مثلث است. مربع ها و مستطيل ها براي بلوك هاي محتوا ، دايره ها براي دكمه ها و مثلث ها اغلب براي نمادهايي استفاده مي شوند كه يك پيام مهم يا فراخوان به عمل را همراهي مي كنند. اشكال همچنين داراي احساسات احساسي هستند ، مربع هايي با قدرت مرتبط هستند ، دايره هايي با هماهنگي و راحتي ، و مثلث هايي با اهميت و عمل.
بافت
بافت چيزي را در دنياي واقعي تكرار مي كند. از طريق بافت ، ما تصور مي كنيم كه آيا چيزي خشن يا صاف است. بافت ها را مي توان در سراسر طراحي وب مشاهده كرد. از زمينه هاي كاغذي تا طعم هاي رنگارنگ محو گاوس ، از انواع مختلف بافت ها كه مي توانند طرح هاي شما را جالب تر كنند و مي توانند به آنها حس فيزيكي بدهند ، آگاه باشيد.
رنگ
براي ايجاد طرح هايي كه چشم را خسته نمي كند ، بايد خود را در زمينه تئوري رنگ آموزش دهيد. درك چرخه رنگ ، رنگ هاي مكمل ، رنگ هاي متضاد و احساساتي كه رنگ هاي مختلف به آن گره خورده اند ، شما را به يك طراح وب بهتر تبديل مي كند.
شبكه ها
ريشه ها در اولين روزهاي طراحي گرافيك ريشه دارند. آنها در نظم بخشيدن به تصاوير ، متون و ساير عناصر در طراحي وب بسيار خوب عمل مي كنند. بياموزيد كه چگونه ساختار طرح بندي وب خود را با استفاده از شبكه ها ايجاد كنيد.
2. اصول اوليه HTML را بشناسيد
زبان نشانه گذاري ابرمتن (HTML) دستورالعمل هايي براي نحوه نمايش محتوا ، تصاوير ، ناوبري و ساير عناصر وب سايت در مرورگر وب افراد ارائه مي دهد. اگرچه نيازي به متخصص در HTML نداريد ، اما هنوز هم مي توانيد با نحوه كار آن آشنا شويد ، حتي اگر از يك پلت فرم طراحي بصري مانند Webflow استفاده مي كنيد.
تگ هاي HTML دستورالعمل هايي هستند كه مرورگر براي ايجاد وب سايت از آنها استفاده مي كند. عنوانها ، پاراگرافها ، پيوندها و تصاوير همه توسط اين برچسبها كنترل مي شوند. شما به ويژه مي خواهيد بدانيد كه برچسب هاي عنوان مانند H1 ، H2 و H3 براي سلسله مراتب محتوا چگونه استفاده مي شوند. برچسب هاي هدر علاوه بر تأثير بر ساختار طرح بندي ، در نحوه طبقه بندي خزنده هاي وب در طراحي و تأثير آنها بر نحوه نمايش آنها در رتبه بندي جستجوي ارگانيك مهم است.
CSS (يا تركيب ورق هاي سبك) يك ظاهر طراحي شده و دستورالعمل هاي اضافي در مورد نحوه ظاهر شدن يك عنصر HTML را ارائه مي دهد. انجام كارهايي مانند استفاده از فونت ، افزودن پد ، تنظيم تراز ، انتخاب رنگ و حتي ايجاد شبكه ها همه از طريق CSS امكان پذير است.
دانستن نحوه عملكرد CSS به شما اين مهارت را مي دهد كه وب سايت هايي منحصر به فرد ايجاد كنيد و قالب هاي موجود را سفارشي كنيد. بياييد چند مفهوم كليدي CSS را مرور كنيم.
كلاسهاي CSS
كلاس CSS ليستي از ويژگي هايي است كه در ايجاد يك عنصر جداگانه گرد هم مي آيند. چيزي شبيه به متن اصلي مي تواند فونت ، اندازه و رنگ را همه بخشي از يك كلاس CSS واحد داشته باشد.
كلاسهاي تركيبي CSS
يك كلاس تركيبي بر اساس يك كلاس پايه موجود ساخته مي شود. اين ويژگي همه ويژگي ها مانند اندازه ، رنگ و تراز را كه ممكن است قبلاً وجود داشته باشد به ارث مي برد. سپس مي توان ويژگي ها را تغيير داد. كلاسهاي تركيبي در وقت شما صرفه جويي مي كند و به شما امكان مي دهد تغييرات كلاس را تنظيم كنيد كه مي توانيد هرجا كه نياز داريد در طراحي وب اعمال كنيد.
آگاهي از نحوه عملكرد CSS هنگام يادگيري طراحي وب ضروري است. همانطور كه در بخش مربوط به HTML ذكر شد ، توصيه مي كنيم براي مشاهده نحوه كار CSS به دانشگاه Webflow مراجعه كنيد.
4. پايه هاي UX را بياموزيد
UX جادويي است كه يك وب سايت را زنده مي كند و آن را از چيدمان ثابت عناصر به چيزي تبديل مي كند كه با احساسات شخصي كه در آن حركت مي كند درگير مي شود.
رنگ بندي ، محتوا ، تايپوگرافي ، چيدمان و جلوه هاي بصري همه با هم جمع شده اند تا به مخاطبان شما خدمت كنند. طراحي تجربه كاربر درباره دقيق و برانگيختن احساسات است. اين كار نه تنها سفري روان را به كسي ارائه مي دهد بلكه تجربه اي است كه او را با موجوديت يا مارك پشت طراحي وب مرتبط مي كند.
در اينجا چند اصل UX وجود دارد كه بايد بدانيد.
پرسوناي كاربر
طراحي وب به معناي درك كاربران نهايي است. شما بايد نحوه انجام تحقيقات كاربر و نحوه ايجاد پرسنال كاربر را بياموزيد. علاوه بر اين ، بايد بدانيد كه چگونه از اين اطلاعات در ايجاد طرحي كه براي نيازهاي آنها بهينه شده است استفاده كنيد.
ساختار اطلاعات
بدون سازماندهي واضح ، مردم دچار سردرگمي و جهش مي شوند. معماري اطلاعات و نگاشت محتوا نقشه اي را براي نحوه عملكرد وب سايت و هر بخش در ارائه يك سفر واضح از مشتري ارائه مي دهد.
جريان هاي كاربر
ممكن است هنگامي كه به پروژه هاي طراحي گسترده تري مي پردازيد ، ايجاد جريان كاربر ايجاد شود ، اما اگر در مورد اينها فكر كنيد و آنها را براي طرح هاي اوليه خود بسازيد ، در آينده وضعيت بهتري خواهيد داشت. جريان هاي كاربر نحوه حركت افراد در يك طرح را بيان مي كند. آنها به شما كمك مي كنند تا مهمترين بخشها را اولويت بندي كرده و از دسترسي افراد به آنها اطمينان حاصل كنيد.
واير فريم ها
Wireframes نشان مي دهد كه در كدام صفحه صفحات وب عنوان ها ، متن ، تصاوير ، فرم ها و ساير عناصر قرار داده مي شود. حتي اگر در حال طراحي يك وب سايت ساده يك صفحه اي هستيد ، ترسيم يك قاب سيم به شما راهنماي محكمي براي كار مي دهد. همانطور كه به وب سايت هاي پيچيده تر مي رويد ، فريم هاي سيمي در ايجاد يك تجربه سازگار ، ساختار بندي طرح ها و از دست ندادن هر چيزي كه نياز به گنجاندن دارد ، ضروري هستند.
نمونه سازي
نمونه هاي اوليه مي توانند سطوح مختلفي از وفاداري داشته باشند اما به عنوان نمايشي از يك طرح عملكردي عمل مي كنند. تصاوير ، تعاملات ، محتوا و ساير عناصر مهم همه سر جاي خود هستند و طرح دنياي واقعي را تكرار مي كنند. نمونه هاي اوليه براي دريافت بازخورد و تنظيم دقيق طرح در طول فرآيند استفاده مي شوند.
5. با UI آشنا شويد
رابط كاربري مكانيزمي است كه قطعه اي از فناوري را به كار مي اندازد. دستگيره در رابط كاربر است. كنترل صدا روي راديوي خودروي شما كه ديگر شما با آن درگير نمي شود ، رابط كاربري است. و صفحه كليدي كه پين ​​خود را در دستگاه خودپرداز وارد مي كنيد ، رابط كاربري است. همانطور كه دكمه ها و مكانيزم هاي ديگر در دنياي واقعي به فرد اجازه مي دهد با ماشين ها تعامل داشته باشد ، عناصر رابط كاربر در يك وب سايت به فرد اجازه مي دهد تا اقدامات را به حركت درآورد.
بياييد دو اصل كليدي رابط كاربري را مرور كنيم: طراحي بصري و سادگي.
نحوه ايجاد رابط هاي بصري
تعامل و تعامل با يك وب سايت بايد سازگار باشد و از الگوهاي قابل تكرار پيروي كند. افرادي كه بر روي يك وب سايت فرود مي آيند بايد فوراً سيستم هايي را كه در حال حركت در آن هستند ، درك كنند.
UI را ساده كنيد
UI براي بهينه سازي قابليت استفاده وجود دارد. اين بدان معني است كه استفاده از كنترل ها آسان و همچنين در عملكرد آنها واضح است. اين كه آيا تعداد گزينه هاي ناوبري را به حداقل مي رسانيد ، فرآيند تسويه حساب را سريع مي كنيد يا ساير عناصر تعاملي را كه دسترسي را افزايش مي دهند ، ادغام مي كنيد ، درك UI به شما كمك مي كند تا تجربه شخصي را در تعامل با يك وب سايت ساده كنيد. طراحي سايت املاك
البته ، رابط كاربري يك موضوع گسترده است كه نمي توان آن را تنها در چند پاراگراف ضبط كرد. پيشنهاد مي كنيم پست وبلاگ "10 نكته ضروري در طراحي UI (رابط كاربري)" را به عنوان آغازگر رابط كاربري بررسي كنيد.
مطالب مرتبط: UX در مقابل UI: تفاوت هاي كليدي كه هر طراح بايد بداند
6. آشنايي با اصول ايجاد طرح بندي
چشمان ما به طور خودكار به الگوهاي طراحي خاصي مي چسبد و مسيري آسان را از طريق طراحي وب ايجاد مي كند. ما به طور شهودي مي دانيم كجا بايد نگاه كنيم زيرا اين الگوها را بارها و بارها هنگام استفاده از رسانه ها در طول زندگي خود ديده ايم. دانستن الگوهاي طراحي به شما كمك مي كند وب سايت هايي ايجاد كنيد كه جريان صافي در محتوا و تصاوير داشته باشند. دو الگوي معمول طرح بندي وب كه بايد در مورد آنها بدانيد الگوهاي Z و الگوهاي F هستند.
الگوي Z
الگوي Z براي طرح بندي با صرفه اقتصادي كلمات و تصاوير و مقدار زيادي فضاي منفي ، راهي كارآمد براي گشت و گذار در وب سايت است. هنگامي كه شروع به توجه به مكان طراحي چشم خود مي كنيد ، بلافاصله تشخيص مي دهيد كه الگوي Z در محل قرار دارد.
الگوي F
طرح هاي متن دار ، مانند يك نشريه آنلاين يا يك وبلاگ ، اغلب از الگوي F متمايز پيروي مي كنند. در سمت چپ صفحه ، ليستي از مقالات يا پست ها را مشاهده مي كنيد و در قسمت اصلي صفحه ، رديف هايي از اطلاعات مرتبط را مشاهده مي كنيد. اين الگو به گونه اي بهينه شده است كه همه اطلاعات مورد نياز را در اختيار افراد قرار دهد ، حتي اگر آنها به سرعت به آن توجه كنند.
مطالب مرتبط: طرح صفحات وب: آناتومي وب سايت كه هر طراح بايد ياد بگيرد

طراحي سايت ارزان

۴ بازديد

 طراحي سايت ارزان

ببينيد ، همه ما دوست داريم معامله خوبي داشته باشيم.

در واقع ، وقتي اين كار را انجام مي دهيم ، اولين كاري كه انجام مي دهيم اين است كه با هيجان متواضعانه در مورد چگونگي انجام اين معامله به شخص بعدي خود افتخار كنيم.

اما جستجوي يك معامله خوب در طراحي وب سايت خطرناك است.

مردم آنقدر در پس انداز چند دلار وسواس دارند كه نمي دانند قصد دارند از فردي در اوكراين كه به سختي انگليسي صحبت مي كند كلاهبرداري كنند يا يك خانم مسن كه در زيرزميني در مونتانا زندگي مي كند و هنوز از ويندوز ويستا روي او استفاده مي كند. روميزي دل اين شكار براي يك معامله خوب در زمينه طراحي وب حتي باعث مي شود افراد آن جمله اي را تايپ كنند كه هر بار لرز بدي بر ستون فقرات من وارد مي كند…

”طراحي وب ارزان”

به عنوان يك طراح وب ، ديدن اين عبارت در گوگل بسيار مضر است.

اما به عنوان يك صاحب مشاغل كوچك ، آن را دريافت مي كنم. من اونجا بودم.

قبل از اينكه بدانيم چرا جستجوي طراحي سايت ارزان اشتباه است و چرا طراحي وب سايت مقرون به صرفه جايگزين بسيار بهتري است ، بياييد سعي كنيم آنچه را كه در اينجا صحبت مي كنيم تعريف كنيم.

 

طراحي وب سايت ارزان چيست؟
سوال عالي. و نه يكي كه به راحتي پاسخ داده شود.

دليل آن اين است كه قيمت گذاري خدمات طراحي وب ، مانند قيمت گذاري هر چيزي ، بسيار ذهني است. (كافي است اين ماشين حساب طراحي وب سايت فوق العاده عميق را بررسي كنيد تا متوجه منظور من شويد)

كسي كه سالانه 100000 دلار درآمد دارد ، 1000 دلار براي يك وب سايت مي تواند بسيار بزرگ تلقي شود. اما همان وب سايت 1000 دلاري ماه ها طول مي كشد تا براي كسي كه حداقل دستمزد را پرداخت مي كند ، پرداخت شود.

و با در نظر گرفتن اينكه چگونه بسياري از طراحان وب روشهاي بسيار متفاوتي براي تصميم گيري در مورد هزينه خدمات خود دارند ، تعيين مقدار طراحي وب ارزان تر ، دشوارتر مي شود.

به همين دليل استدلال مي كنم كه طراحي وب ارزان هيچ ربطي به قيمت ندارد. اين يك طرز فكر است

قبل از اينكه چشمان خود را بچرخانيد و آن دكمه برگشت را بشكنيد ، اجازه دهيد توضيح دهم…

چرا بسياري از افراد به دنبال طراحي وب سايت ارزان هستند؟
بر اساس تحقيقات من ، بيش از 1500 نفر در ماه به دنبال "طراحي وب ارزان" در ايالات متحده هستند.

افرادي كه به دنبال طراحي وب ارزان هستند به طور كلي در يكي از اين دسته ها قرار مي گيرند:

آنها به دنبال طراح وب هستند كه بتواند خدمات با كيفيت خوب را با قيمتي كه در بودجه اندك آنهاست ارائه دهد.
آنها براي طراحي وب سايت و ROI ارائه شده اهميتي قائل نيستند و انتظارات غيرواقعي در مورد هزينه آن ندارند.
آنها به دنبال استفاده از طراح نااميد وب هستند.
بياييد يك به يك اين موارد را بررسي كنيم.

1) آنها در جستجوي طراح وب هستند كه بتواند خدمات با كيفيت خوب را با قيمتي كه در بودجه متوسط ​​آنها است ارائه دهد.
من استدلال مي كنم كه اكثر جستجوگران "طراحي وب ارزان" در اين دسته قرار مي گيرند.

اكثر افرادي كه با من تماس مي گيرند تا از طراحي سايت خود بخواهند افرادي هستند كه روياي راه اندازي كسب و كار خود را دارند. بيشتر از اين ، آنها ايده اي دارند. و آنها آماده اقدام هستند.

اما وقتي براي اولين بار در سفر تجاري كوچك خود شروع مي كنيد ، پول نقد محدود است. اگر وجود نداشته باشد.

1000 دلار براي يك وب سايت براي يك تكنسين فناوري اطلاعات سطح ابتدايي كه 50،000 دلار در سال زندگي مي كند در شهري گران قيمت مانند تورنتو غيرممكن است.

حتي جمع آوري 500-600 دلار ، كه اكثر آنها مي توانند "ارزان" تلقي شوند ، براي او دشوار خواهد بود.

پس او بايد چه كار كند؟ آيا از روياي او براي ايجاد مشاغل مشاور فناوري اطلاعات دست كشيده ايد؟ البته كه نه. او فقط "طراحي وب ارزان" را در گوگل تايپ مي كند و به بهترين ها اميدوار است.

2) آنها براي طراحي وب و ROI ارائه شده ارزش قائل نيستند و انتظارات غيرواقعي نسبت به هزينه آن دارند.
اين نوع افراد در هر صنعتي وجود دارند ، اما هنگامي كه شما محصولات و خدمات ديجيتال را مي فروشيد تعداد آنها بيشتر مي شود.

آنها ميزان كار براي ساختن يك وب سايت زيبا و كاربردي كه باعث جذب مشتري مي شود را درك نمي كنند. تنها چيزي كه آنها مي بينند اينجا يك كليك است و چند نوع صفحه كليد و BAM !، سايت آماده است.

بعضي روزها اي كاش اينقدر ساده بود…

هميشه تقصير آنها نيست ، توجه داشته باشيد. فروش خدمات ديجيتالي مانند طراحي وب سايت دشوار است.

وقتي فردي را براي بازسازي حمام خود استخدام مي كنيد ، در ازاي دلارهاي خود ، از نيروي بدني ، اقلام ملموس جديد و نتايج بديهي برخوردار مي شويد. همه چيز درست در جلوي چشم شما اتفاق مي افتد. ؟؟؟؟

وقتي برخي از دوستان در حال قلم زدن با لپ تاپ خود در كافي شاپ هستند ، در محاصره ديگر هزاره هاي كوچ نشين ديجيتالي ، او مي تواند هر كاري انجام دهد. (به من اعتماد كنيد ، من چيزهاي عجيب و غريبي را در كافي شاپ ها ديدم)

توضيح آن براي كسي كه هيچ چيز در مورد طراحي وب نمي داند ، دشوار است.

3) آنها به دنبال استفاده از طراح وب نااميد هستند.
سپس ، البته ، كوسه هاي جهان هستند. شكارچيان در جستجوي شكار بعدي خود هستند.

اين افراد دقيقاً مي دانند كه هزينه طراحي سايت با كيفيت عالي چقدر است. و آنها همچنين مي دانند كه صنعت طراحي وب بسيار رقابتي است.

آنها به خوبي مي دانند كه طراحان وب كه خود را به عنوان "ارزان" معرفي مي كنند ، نسبت به كساني كه به راحتي ارزش خود را دارند ، به دنبال كسب و كار هستند.

آنها از آن به نفع خود استفاده مي كنند.

آنها چانه مي زنند ، چانه مي زنند ، دستكاري مي كنند و طراحان وب خود را خراب مي كنند تا زماني كه آماده پذيرش قيمت در زيرزمين شوند فقط براي روشن نگه داشتن چراغ در پايان ماه.

بسيار ناخوشايند است و به همين دليل است كه من از شركت در تاكتيك هاي ارزان آنها خودداري مي كنم.

پس از سالها تجربه در صنعت طراحي وب ، مي توانم اين كوسه ها را از فاصله يك مايلي تشخيص دهم. صف من براي شنا به آبهاي امن تر است. ؟؟؟؟

خوشبختانه اين افراد قطعاً در اقليت هستند. من اغلب با آنها برخورد نمي كنم

تفاوت بين طراحي وب ارزان و طراحي وب مقرون به صرفه (اينفوگرافيك)
چرا چنين تفاوت بزرگي در مورد تفاوت بين "ارزان" و "مقرون به صرفه" ايجاد مي كنيد؟ اساساً منظور آنها يك چيز است ، درست است؟ پس انداز!

خوب ، دقيقا نه.

وقتي به "ارزان" فكر مي كنيد به چه چيزي فكر مي كنيد؟ مطمئناً اين مي تواند به معناي كاهش هزينه يا افزايش پس انداز باشد ، اما داراي دلالت هاي منفي نيز مي باشد:

كيفيت پايين
كثيف
ناامن
غير جذاب
تنبل
آيا اين مواردي است كه مي خواهيد از وب سايت جديد خود ببينيد؟ آيا مي خواهيد طراح وب استخدام كنيد كه از اين صفت ها براي ارائه خدمات خود استفاده مي كند؟ البته كه نه.

كلمه "مقرون به صرفه" كاملاً متفاوت است.

اين به معناي كاهش هزينه ، اما همچنين حفظ سطح مشخصي از كيفيت است.

شما مي توانيد چيزي را با كاهش كيفيت ، ارزش يا پايين آمدن آن به سطح پايين "ارزان" كنيد ، اما نمي توانيد مقرون به صرفه باشيد ... (منظورم را متوجه شديد)

براي نشان دادن تفاوت بين طراحي وب ارزان و طراحي وب مقرون به صرفه ، به اين اينفوگرافيك نگاه كنيد:

 

چگونه من از معماي طراحي سايت رايگان و مقرون به صرفه استفاده مي كنم
يك مشكل اساسي در صنعت طراحي وب وجود دارد.

مشاغل كوچك وب سايت هاي با كيفيت بالا را مي خواهند ، اما بسياري از آنها فقط مي توانند حدود 500 تا 1000 دلار براي يك هزينه پرداخت كنند.
طراحان وب كه واقعاً مي خواهيد آنها را استخدام كنيد ، نمي توانند وب سايت هاي با كيفيت بالا را در آن محدوده قيمت بسازند.
من به عنوان طراح وب تصميم گرفتم خدماتي را ارائه دهم كه معتقدم هر دوي اين مسائل را حل مي كند.

طراحي وب سايت يارانه اي
آيا مي دانيد چگونه همه مي خواهند جديدترين گوشي را داشته باشند ، اما نمي توانند هزينه كامل را از قبل پرداخت كنند؟ و چگونه خرده فروشان مشتاقند تا آنجا كه مي توانند از اين تلفن هاي جديد بفروشند؟

چه كار مي كنند؟

آنها با ارائه برنامه هاي پرداخت ماهانه به مشتريان ، هزينه تلفن را يارانه مي دهند.

اين يك برد-برد است.

مشتريان هميشه جديدترين و بهترين تلفن را دارند
خرده فروشان تلفن هاي بيشتري را به افرادي مي فروشند كه معمولاً قادر به خريد آنها نيستند
من همين اصل را در قيمت گذاري طراحي وب خود اعمال كرده ام.

من طراحي وب سايت با كيفيت بالا ، سريع و مقرون به صرفه براي مشاغل كوچك از همه نوع ارائه مي دهم. بيشتر وب سايت هايي كه ايجاد مي كنم در محدوده 500 تا 1000 دلار قرار دارند ، اما معمولاً بين 2000 تا 4000 دلار هزينه دارند.

من هزينه اوليه كارهاي طراحي وب را با ميزباني و نگهداري وب سايت مشتريان خود در 39 دلار در ماه جبران مي كنم.

اين يك برد-برد براي من و مشتريانم است.

مشتريان من يك وب سايت با كيفيت بالا و كاملاً مديريت شده دريافت مي كنند كه معمولاً خارج از محدوده قيمت آنها است.
من وب سايت هاي بيشتري به مشاغل كوچك مي فروشم كه معمولاً قادر به پرداخت آن نيستند (و منبع كمي خوب از درآمد غيرفعال دريافت مي كنم)
حالا به من بگوييد كه اين يك بازي كامل نيست. ؟؟؟؟

اگر به نظر مي رسد كه به آن علاقه داريد و به دنبال دريافت يك وب سايت با كيفيت بالا با قيمت مناسب هستيد ، براي دريافت يك نقل قول رايگان اينجا با من تماس بگيريد!
سوالات متداول بيشتر
اينها رايج ترين س questionsالاتي است كه در مورد طراحي وب سايت ارزان و مقرون به صرفه دريافت مي كنم.

هزينه طراحي وب سايت بايد چقدر باشد؟
بسته به معيارهاي مختلف ، قيمت طراحي وب مي تواند بسيار متفاوت باشد ، از جمله:

طراح
دامنه وب سايت
خدمات درگير
زمان بندي و مكان
با اين اوصاف ، من معتقدم كه اكثر مشاغل كوچك بايد بتوانند يك وب سايت با كيفيت بالا با قيمت 500 تا 1500 دلار تهيه كنند.

ارزان ترين راه براي ايجاد يك وب سايت چيست؟
ارزان ترين راه براي ايجاد وب سايت اين است كه فقط خودتان آن را بسازيد. شما مي توانيد از بسياري از سازندگان وب سايت DIY مختلف مانند Weebly ، Wix ، Squarespace ، Elementor ، Beaver Builder و بسياري ديگر استفاده كنيد. به خاطر داشته باشيد كه استفاده از برخي از سازندگان وب سايت بسيار راحت تر از سايرين است.

ارزانترين وب سايت ساز چيست؟
از بين همه سازندگان وب سايت DIY ، به نظر مي رسد Weebly ارزان ترين گزينه در اين زمان است. ارزان ترين (و بهترين) سازنده وب سايت وردپرس Elementor است.

پاتريك آنتينوزي
پاتريك آنتينوزي
مستندسازي داستان من در زمينه ايجاد مشاغل طراحي وب خودم. و در اين راه يك زندگي ساده و معني دار داشته باشيد.
همه پست ها
اين را دوست داشتيد؟ من بيشتر متوجه شدم كه از كجا آمده است:

راهنماي مبتدي براي عملكرد وب سايت
bluehost قرص آبي ماتريس است
نحوه انتخاب شركت طراحي سايت وب سازان مرصاد مناسب براي شما

طراحي سايت وكلا

۹ بازديد

طراحي سايت وكالت

اين كه آيا شما يك سازمان غيرانتفاعي ، NGO يا سازمان حمايتي هستيد ، اين نكات و بهترين شيوه ها به شما در افزايش كمك ها ، اعضا و تعامل كمك مي كند. آيا آماده ايد تا در مورد نحوه كمك به شما بيشتر بدانيم؟ Hub & Spoke در اينجا به عنوان يك شركت طراحي سايت غيرانتفاعي كه به مشتريان در توانمندسازي و تعامل آنلاين كمك مي كند ، كمك مي كند.

وب سايت شما ممكن است سالها پيش نوآورانه باشد ، اما امروز ممكن است قديمي باشد.

سايت شما معمولاً جايي است كه شما اولين تأثير مثبت را بر مشتريان بالقوه يا كساني كه در سازمان شما تحقيق مي كنند ايجاد مي كنيد. اگر كسي كه به خدمات شما علاقه مند است امروز از سايت شما بازديد كند ، آيا يك پلت فرم مدرن يا چيزي شبيه به آن را مي بيند كه در سال 1996 توسط GeoCities ساخته شده است؟

يك وب سايت غيرانتفاعي با مشاغل غير انتفاعي در اين حيطه بسيار مهم است: مخاطبان هدف.

وب سايت شما به عنوان يك سازمان غيرانتفاعي ابزاري براي جلب توجه ، ارتباط و تعامل با گروه خاصي از اجزاي تشكيل دهنده است. در اينجا چند قانون وجود دارد كه در صورت رعايت آنها ، تأثير محتواي وب سايت غيرانتفاعي شما را به شدت افزايش مي دهد و به شما كمك مي كند تا بهتر با هدف خود درگير شويد.

روي صفحه اصلي تمركز كنيد

محتوا بيش از كلمات موجود در يك وب سايت است. همچنين در مورد نحوه سازماندهي سايت است.

نكته اي كه در مورد اكثر كاربران وب وجود دارد اين است كه آنها به راحتي نااميد شده و حواسشان پرت مي شود. قدرت ايجاد اولين تأثير خوب بر آنها در صفحه اصلي شما است. يك طراحي سايت وكلا غير انتفاعي عالي كاربر پسند است اما هنوز هم توجه را جلب مي كند.

هنگامي كه وب سايت فعال شد ، خودتان آن را آزمايش كنيد. ببينيد دسترسي به اطلاعاتي كه كاربر در جستجوي آن است چقدر آسان است و بر اين اساس تنظيم كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه اقدامات كليدي مانند اهداء يا يادگيري بيشتر آسان است. كاربران از سايتهاي ساده اي استفاده مي كنند كه بيش از دو يا سه كليك نياز ندارند تا آنها را به كار انتخابي خود برسانند.

مخاطبان خود را بشناسيد

چه كساني را هدف قرار مي دهيد؟ آيا در محتواي خود به زبان آنها صحبت مي كنيد؟ مهمترين راه براي ايجاد محتوا اين است كه بدانيد محتوا به چه كساني اختصاص دارد و ايجاد اطلاعاتي كه مطمئناً براي آنها مفيد و جالب خواهد بود. محتوا پادشاه است و اگر نيازهاي مخاطبان مورد نظر شما را برآورده نكند ، آنها را از دست خواهيد داد.

نمونه طراحي وب سايت غير انتفاعي براي انجمن عضويت

مگر اينكه مخاطبان شما جامعه اي از متخصصان باشند ، عاري بودن اصطلاحات شما نيز به نفع شما خواهد بود. اكثر مردم فقط اطلاعات ساده اي مي خواهند كه بتوانند بدون نياز به جستجوي واژگان دشوار هضم كنند. در هر صورت ، مطمئن شويد كه محتواي شما به خوبي سازماندهي شده است و حركت در آن آسان است.

ماموريت خود را به اشتراك بگذاريد

اگر در يك سازمان غير انتفاعي كار مي كنيد ، احتمالاً به دنبال ايجاد تغيير در زندگي مردم هستيد. اهداكنندگان مي خواهند ماموريت شما را بدانند و اميدوارم كمي درباره جوامعي كه به آنها كمك مي كنيد مطالعه كنند. مطمئن شويد كه ماموريت شما مشخص است.

در اين عصر ديجيتال ، ويدئوها به يكي از راههاي ضروري ارتباط تبديل شده اند. شما مي توانيد چند ويدئو داشته باشيد كه نشان مي دهد شما چه كار مي كنيد و چگونه كاربر مي تواند به ماموريت شما كمك كند. به خصوص اگر مي خواهيد ارتباط شخصي ، احساسي برقرار كنيد يا اطلاعات پيچيده اي را منتقل كنيد ، يك راه ويدئويي است.

موبايل باشيد

مطالعات نشان مي دهد كه بيشتر وبگردي هاي امروزي در تلفن هاي هوشمند يا ساير دستگاه هاي تلفن همراه اتفاق مي افتد. شما نمي خواهيد سايت شما براي اكثر كاربران نااميد كننده يا غيرقابل دسترسي باشد. سايت شما به سادگي بايد مناسب موبايل باشد تا مرتبط باشد.

سايتهاي سازگار با موبايل مزاياي ديگري نيز دارند. اگر فقط براي ضربه زدن به سازمان خود به داوطلب يا تعهد نياز باشد ، احتمال بيشتري وجود دارد كه كاربران اين كار را انجام دهند. اين كه سايت شما براي موبايل مناسب است يا خير ، تأثير بسزايي در رتبه بندي جستجوي شما دارد.

 

محتوا را ساده و تازه نگه داريد

سايت شما براي اطلاع رساني است ، بنابراين بايد ساده و دقيق باشد. براي جلب توجه و مرور آسان مطالب ، مهمترين قسمتها بايد قابل مشاهده باشند. با قالب بندي متن خود مي توانيد كلمات كليدي اصلي را براي مخاطبان خود آسان كنيد تا سرفصل ها به وضوح برجسته شده و اطلاعات مربوطه را برجسته كند.

يكي از بزرگترين خاموش شدن ها در وب سايت ها ، اطلاعات قديمي است. طراحي سايت ارزان اگر محتواي موجود در آن قديمي باشد ، هيچ كس سازمان را جدي نمي گيرد. به روزرساني منظم محتواي شما باعث افزايش سرعت افراد و حفظ خواندن آنها مي شود. همچنين رتبه جستجوي شما را بهبود مي بخشد.

اگر احساس مي كنيد ايجاد محتواي جديد زمان زيادي مي برد ، مي توانيد محتواي هميشه سبز كافي بسازيد و سپس انتشار آن را به طور سيستماتيك برنامه ريزي كنيد. هرچند در اينجا اين مشكل وجود دارد ؛ شما نمي توانيد هر چيزي را كه آنلاين پيدا مي كنيد جمع آوري كنيد. بايد براي مخاطبان شما ارزشمند باشد.

فراخوان به عمل

سايت شما منبع اطلاعات و اقدامات است. پس از اطلاع رساني به مخاطبان ، هميشه از اين فرصت استفاده كرده و آنها را به كار دعوت كنيد.

به اهداكنندگان احتمالي اطلاع دهيد كه چگونه مي توانند با اهداء كمك هاي خود به هدف شما كمك كنند. اگر به داوطلبان تكيه مي كنيد ، مطمئن شويد كه ثبت نام آسان است و كارهاي مورد نياز به طور واضح به اطلاع شما مي رسد. اگر روي خط مشي عمومي كار مي كنيد ، به كاربران خود اطلاع دهيد كه چگونه مي توانند با نمايندگان خود تماس بگيرند و در صورت انجام اين كار ، استراتژي هاي مفيدي را در اختيار آنها قرار دهيد. به افرادي كه به هدف شما اهميت مي دهند يادآوري كنيد كه لازم نيست منفعل باشند. آنها همچنين مي توانند تأثير داشته باشند.

يك تفاوت ايجاد كن

اين قوانين ساده هستند اما به شما كمك مي كند تا يك طراحي سايت حمايتي ايجاد كنيد كه به همان اندازه كه آموزش مي دهد ارتباط برقرار كند. به ياد داشته باشيد كه كيفيت وب سايت شما مي تواند به طور مستقيم بر تعداد افرادي كه شما به آنها دسترسي داريد و تعداد افرادي كه اقدام مي كنند ، تأثير بگذارد. پيش برويد و يك شاهكار خلق كنيد.

آيا براي راهنمايي هاي بيشتر آماده هستيد يا مي بينيد كه چگونه مي توانيم به شما در عملي كردن آنها كمك كنيم؟ امروز با Hub & Spoke تماس بگيريد تا درباره وب سايت هاي غيرانتفاعي صحبت كنيم ، بخشي كه در آن تجربه زيادي داريم.

وب سايت غير انتفاعي بايد نقطه عطفي براي بازديدكنندگان باشد و به آموزش و اطلاع رساني آنها در مورد رسالت و ارزشهاي اصلي سازمان كمك كند. از آنجا ، بايد به عنوان بستري براي تبديل آنها به اهدا كننده يا داوطلب ، خريد در ماموريت و كمك به پيشبرد اهداف كلي عمل كند.

طراحي وب سايت غير انتفاعي قدرتمند اين واقعيت را نشان مي دهد كه برخي از مردم آماده تعهد به اين هدف هستند ، در حالي كه برخي ديگر در حال آغاز سفر تحقيقاتي خود هستند.

با توجه به اين موضوع ، بياييد در مورد چهار راه براي ايجاد قدرت بيشتر در وب سايت خود صحبت كنيم ، تا مطمئن شويم كه اين وب سايت براي بازديدكنندگاني كه به دنبال كسب اطلاعات بيشتر در مورد سازمان و هدف شما هستند داراي ارزش است.

از وبلاگ خود عاقلانه استفاده كنيد

با به اشتراك گذاشتن موفقيت ها و تأثيرات مثبت سازمان به طور منظم با افراد همفكر خود ارتباط برقرار كنيد.

داشتن يك وبلاگ براي برقراري ارتباط منظم با راي دهندگان خوب است ، اما براي بازاريابي جستجو نيز عالي است ، زيرا به سايت شما كمك مي كند تا مرتبط با Google به نظر برسد. با تمركز بر محتواي معمولي ، سايت شما همچنان پيدا مي شود ، كه به نوبه خود به اشتراك رسالت و اهداف شما با ديگران كمك مي كند.

از وبلاگ خود براي آموزش در يك محيط غيررسمي ، نمايش داستانهاي موفقيت ، توصيفات ويدئويي و بيانيه هاي مطبوعاتي استفاده كنيد.

همچنين ، اطمينان حاصل كنيد كه افراد در جريان رويدادهاي آينده هستند ، به علاوه ، عكسهاي رويدادهاي گذشته را به اشتراك بگذاريد تا آنچه را كه ممكن است از دست داده اند به آنها نشان دهيد.

فعاليت رسانه هاي اجتماعي را افزايش دهيد

آن دكمه هاي اشتراك گذاري اجتماعي را باز كنيد تا بازديدكنندگان را وادار به بررسي آنچه در توييتر ، فيس بوك ، لينكدين ، يوتيوب و غيره است بررسي كنيد.

از آنجا كه مردم از رسانه ها به طرق مختلف لذت مي برند ، شما با تنوع در حضور آنلاين خود و تمركز بر چندين سيستم عامل ، طرفداران بيشتري را جذب خواهيد كرد. اما به ياد داشته باشيد ، فقط روي تعداد بيشتري از مواردي كه مي توانيد به طور فعال مديريت كنيد تمركز كنيد. هيچ كس حساب هاي قديمي رسانه هاي اجتماعي را كه خالي نشسته اند دوست ندارد.