طراحي سايت املاك

۱۰ بازديد

آمار بين المللي املاك و مستغلات الكترونيكي

به گفته Realtor ، 90 درصد از خريداران خانه در طول فرايند جستجوي ملك به صورت آنلاين جستجو كرده اند و درصد مصرف كنندگان كه به دنبال اطلاعات مربوط به املاك و مستغلات در گوگل هستند ، طي 4 سال گذشته 253 درصد افزايش يافته است. با افزايش 5.5 درصدي از 0٪ افرادي كه از اينترنت براي حمل خانه هاي ما در دهه گذشته در انگلستان استفاده مي كردند ، ارقام نشان مي دهد كه تا سال 2018 افزايش زيادي به 50 درصد خواهد رسيد. ارقام به 70٪ خواهد رسيد تا سال 2020 ، تنها يك سوم جمعيت بريتانيا از طريق روشهاي سنتي املاك و مستغلات به دنبال كمك هستند.

روند رسيدگي به املاك و مستغلات اينترنتي

روند مفهوم املاك و مستغلات اينترنتي معمولاً با ليست صاحبان خانه هاي خود با قيمت پيشنهادي آن در سيستم عامل هاي آنلاين مانند Trulia ، Yahoo شروع مي شود. املاك و مستغلات ، خانه سايبري ، نيويورك تايمز و حتي eBay. هرچه تعداد صاحبان سكوها ويژگي هاي خود را فهرست كنند ، انتشار اطلاعات بيشتر است. به عنوان خريداراني كه به دنبال يك ملك هستند ، موتورهاي جستجو معمولاً اولين نقطه توقف آنها هستند. Realtor گزارش مي دهد: "69 of از خريداران خانگي كه در وب سايت نام تجاري املاك اقدام مي كنند ، تحقيقات خود را با يك عبارت محلي شروع مي كنند ، يعني" خانه هاي هوستون براي فروش "در موتور جستجو".  هنگامي كه خريدار بالقوه با فروشنده تماس مي گيرد ، در صورت عدم ذكر مشخصات ملك - اندازه ، امكانات ، شرايط و قيمت آن را بررسي مي كند. پس از آن ، قرار ملاقات براي مشاهده ملك معمولاً تعيين مي شود و در برخي موارد ، خريداران احتمالي ممكن است درخواست بازسازي برخي از امكانات يا قسمتهاي ملك را داشته باشند. اگر شرايط و ضوابط بين دو طرف برآورده شود ، خريدار معمولاً در صورت تمايل براي بهترين پيشنهاد مذاكره مي كند و ممكن است وديعه اي از طرف مالك درخواست شود. در نهايت ، هر دو طرف در مورد تاريخ پرداخت كامل ، امضاي پرداخت رسمي و واگذاري كليدهاي ملك توافق خواهند كرد.
طرح
به طور كلي ، خريداران به دليل دسترسي به املاك و طيف وسيعي از املاك موجود ، جذب طراحي سايت املاك اينترنتي مي شوند.
مزاياي
راحتي
به دليل فساد از راه دور ، تعهدات شخصي و محدوديت هاي زماني ، بسياري براي انجام فعاليت هاي روزانه خود به وب مراجعه مي كنند - خريد آنلاين ، رزرو آنلاين و ارتباط بين طرفين. استفاده از وب براي قرار دادن املاك براي فروش و خريد ملك نيز از اين قاعده مستثني نيست. عصر تكنولوژي به كاهش زمان و هزينه در املاك اينترنتي كمك كرده است. كاربران ممكن است خواص خود را ليست كرده يا در نوك انگشتان خود جستجو كنند و به طور قابل توجهي نسبت به روشهاي سنتي با تعداد بيشتري از مردم تماس بگيرند. در مقابل ، روشهاي سنتي تماس و ملاقات با يك مشاور املاك هزينه بيشتري (هزينه نمايندگي و حمل و نقل) و زمان دارد.

ارتباطات و معاملات مستقيم

يكي از تفاوت هاي اصلي بين املاك و مستغلات سنتي و املاك اينترنتي غالباً غيبت واسطه است كه به عنوان كارگزار يا مشاور املاك شناخته مي شود. گاهي اوقات ممكن است نمايندگان املاك حضور داشته باشند و هنوز مستقيماً از طريق وب با مشتريان برخورد مي كنند. عوامل املاك اغلب با جذب درصد معيني از قيمت نهايي فروش يا اجاره به عنوان كميسيون سود مي برند. مواردي وجود دارد كه درصد كميسيون در آمريكا به 6 درصد مي رسد.املاك و مستغلات اينترنتي هزينه نمايندگي را كاهش مي دهد و زمان صرف شده براي انتقال بين سه طرف را كاهش مي دهد.
تعامل انسان
استفاده از اينترنت ، به نوبه خود ، زمان بين تعامل انسان را كاهش مي دهد ، كه خريداران گاهي اوقات مشتاق آن هستند.
معايب
درست مانند ساير عمليات ، هنگام برخورد با املاك و مستغلات اينترنتي خطرات وجود دارد. مواردي وجود داشته است كه اطلاعات شخصي و اطلاعات مالي هنگامي كپي مي شود كه مجرمان سايبري به عنوان فروشنده هايي كه املاك خود را ذكر كرده اند معرفي مي شوند. متأسفانه ، آنها اطلاعات جعلي در مورد خود و املاك خود منتشر كردند و سپرده ها و اجاره اي را براي املاكي كه هيچگونه مالكيت آنها را نداشت جمع آوري كردند. علاوه بر اين ، استفاده از وب براي برخورد با املاك و مستغلات شانس رمزگذاري يا بازيابي اطلاعات را افزايش مي دهد.
نوشته شده توسط شركت طراحي سايت وب سازان مرصاد 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.