طراحي سايت وكلا

طراحي سايت

طراحي سايت وكلا

۱۰ بازديد

طراحي سايت وكالت

اين كه آيا شما يك سازمان غيرانتفاعي ، NGO يا سازمان حمايتي هستيد ، اين نكات و بهترين شيوه ها به شما در افزايش كمك ها ، اعضا و تعامل كمك مي كند. آيا آماده ايد تا در مورد نحوه كمك به شما بيشتر بدانيم؟ Hub & Spoke در اينجا به عنوان يك شركت طراحي سايت غيرانتفاعي كه به مشتريان در توانمندسازي و تعامل آنلاين كمك مي كند ، كمك مي كند.

وب سايت شما ممكن است سالها پيش نوآورانه باشد ، اما امروز ممكن است قديمي باشد.

سايت شما معمولاً جايي است كه شما اولين تأثير مثبت را بر مشتريان بالقوه يا كساني كه در سازمان شما تحقيق مي كنند ايجاد مي كنيد. اگر كسي كه به خدمات شما علاقه مند است امروز از سايت شما بازديد كند ، آيا يك پلت فرم مدرن يا چيزي شبيه به آن را مي بيند كه در سال 1996 توسط GeoCities ساخته شده است؟

يك وب سايت غيرانتفاعي با مشاغل غير انتفاعي در اين حيطه بسيار مهم است: مخاطبان هدف.

وب سايت شما به عنوان يك سازمان غيرانتفاعي ابزاري براي جلب توجه ، ارتباط و تعامل با گروه خاصي از اجزاي تشكيل دهنده است. در اينجا چند قانون وجود دارد كه در صورت رعايت آنها ، تأثير محتواي وب سايت غيرانتفاعي شما را به شدت افزايش مي دهد و به شما كمك مي كند تا بهتر با هدف خود درگير شويد.

روي صفحه اصلي تمركز كنيد

محتوا بيش از كلمات موجود در يك وب سايت است. همچنين در مورد نحوه سازماندهي سايت است.

نكته اي كه در مورد اكثر كاربران وب وجود دارد اين است كه آنها به راحتي نااميد شده و حواسشان پرت مي شود. قدرت ايجاد اولين تأثير خوب بر آنها در صفحه اصلي شما است. يك طراحي سايت وكلا غير انتفاعي عالي كاربر پسند است اما هنوز هم توجه را جلب مي كند.

هنگامي كه وب سايت فعال شد ، خودتان آن را آزمايش كنيد. ببينيد دسترسي به اطلاعاتي كه كاربر در جستجوي آن است چقدر آسان است و بر اين اساس تنظيم كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه اقدامات كليدي مانند اهداء يا يادگيري بيشتر آسان است. كاربران از سايتهاي ساده اي استفاده مي كنند كه بيش از دو يا سه كليك نياز ندارند تا آنها را به كار انتخابي خود برسانند.

مخاطبان خود را بشناسيد

چه كساني را هدف قرار مي دهيد؟ آيا در محتواي خود به زبان آنها صحبت مي كنيد؟ مهمترين راه براي ايجاد محتوا اين است كه بدانيد محتوا به چه كساني اختصاص دارد و ايجاد اطلاعاتي كه مطمئناً براي آنها مفيد و جالب خواهد بود. محتوا پادشاه است و اگر نيازهاي مخاطبان مورد نظر شما را برآورده نكند ، آنها را از دست خواهيد داد.

نمونه طراحي وب سايت غير انتفاعي براي انجمن عضويت

مگر اينكه مخاطبان شما جامعه اي از متخصصان باشند ، عاري بودن اصطلاحات شما نيز به نفع شما خواهد بود. اكثر مردم فقط اطلاعات ساده اي مي خواهند كه بتوانند بدون نياز به جستجوي واژگان دشوار هضم كنند. در هر صورت ، مطمئن شويد كه محتواي شما به خوبي سازماندهي شده است و حركت در آن آسان است.

ماموريت خود را به اشتراك بگذاريد

اگر در يك سازمان غير انتفاعي كار مي كنيد ، احتمالاً به دنبال ايجاد تغيير در زندگي مردم هستيد. اهداكنندگان مي خواهند ماموريت شما را بدانند و اميدوارم كمي درباره جوامعي كه به آنها كمك مي كنيد مطالعه كنند. مطمئن شويد كه ماموريت شما مشخص است.

در اين عصر ديجيتال ، ويدئوها به يكي از راههاي ضروري ارتباط تبديل شده اند. شما مي توانيد چند ويدئو داشته باشيد كه نشان مي دهد شما چه كار مي كنيد و چگونه كاربر مي تواند به ماموريت شما كمك كند. به خصوص اگر مي خواهيد ارتباط شخصي ، احساسي برقرار كنيد يا اطلاعات پيچيده اي را منتقل كنيد ، يك راه ويدئويي است.

موبايل باشيد

مطالعات نشان مي دهد كه بيشتر وبگردي هاي امروزي در تلفن هاي هوشمند يا ساير دستگاه هاي تلفن همراه اتفاق مي افتد. شما نمي خواهيد سايت شما براي اكثر كاربران نااميد كننده يا غيرقابل دسترسي باشد. سايت شما به سادگي بايد مناسب موبايل باشد تا مرتبط باشد.

سايتهاي سازگار با موبايل مزاياي ديگري نيز دارند. اگر فقط براي ضربه زدن به سازمان خود به داوطلب يا تعهد نياز باشد ، احتمال بيشتري وجود دارد كه كاربران اين كار را انجام دهند. اين كه سايت شما براي موبايل مناسب است يا خير ، تأثير بسزايي در رتبه بندي جستجوي شما دارد.

 

محتوا را ساده و تازه نگه داريد

سايت شما براي اطلاع رساني است ، بنابراين بايد ساده و دقيق باشد. براي جلب توجه و مرور آسان مطالب ، مهمترين قسمتها بايد قابل مشاهده باشند. با قالب بندي متن خود مي توانيد كلمات كليدي اصلي را براي مخاطبان خود آسان كنيد تا سرفصل ها به وضوح برجسته شده و اطلاعات مربوطه را برجسته كند.

يكي از بزرگترين خاموش شدن ها در وب سايت ها ، اطلاعات قديمي است. طراحي سايت ارزان اگر محتواي موجود در آن قديمي باشد ، هيچ كس سازمان را جدي نمي گيرد. به روزرساني منظم محتواي شما باعث افزايش سرعت افراد و حفظ خواندن آنها مي شود. همچنين رتبه جستجوي شما را بهبود مي بخشد.

اگر احساس مي كنيد ايجاد محتواي جديد زمان زيادي مي برد ، مي توانيد محتواي هميشه سبز كافي بسازيد و سپس انتشار آن را به طور سيستماتيك برنامه ريزي كنيد. هرچند در اينجا اين مشكل وجود دارد ؛ شما نمي توانيد هر چيزي را كه آنلاين پيدا مي كنيد جمع آوري كنيد. بايد براي مخاطبان شما ارزشمند باشد.

فراخوان به عمل

سايت شما منبع اطلاعات و اقدامات است. پس از اطلاع رساني به مخاطبان ، هميشه از اين فرصت استفاده كرده و آنها را به كار دعوت كنيد.

به اهداكنندگان احتمالي اطلاع دهيد كه چگونه مي توانند با اهداء كمك هاي خود به هدف شما كمك كنند. اگر به داوطلبان تكيه مي كنيد ، مطمئن شويد كه ثبت نام آسان است و كارهاي مورد نياز به طور واضح به اطلاع شما مي رسد. اگر روي خط مشي عمومي كار مي كنيد ، به كاربران خود اطلاع دهيد كه چگونه مي توانند با نمايندگان خود تماس بگيرند و در صورت انجام اين كار ، استراتژي هاي مفيدي را در اختيار آنها قرار دهيد. به افرادي كه به هدف شما اهميت مي دهند يادآوري كنيد كه لازم نيست منفعل باشند. آنها همچنين مي توانند تأثير داشته باشند.

يك تفاوت ايجاد كن

اين قوانين ساده هستند اما به شما كمك مي كند تا يك طراحي سايت حمايتي ايجاد كنيد كه به همان اندازه كه آموزش مي دهد ارتباط برقرار كند. به ياد داشته باشيد كه كيفيت وب سايت شما مي تواند به طور مستقيم بر تعداد افرادي كه شما به آنها دسترسي داريد و تعداد افرادي كه اقدام مي كنند ، تأثير بگذارد. پيش برويد و يك شاهكار خلق كنيد.

آيا براي راهنمايي هاي بيشتر آماده هستيد يا مي بينيد كه چگونه مي توانيم به شما در عملي كردن آنها كمك كنيم؟ امروز با Hub & Spoke تماس بگيريد تا درباره وب سايت هاي غيرانتفاعي صحبت كنيم ، بخشي كه در آن تجربه زيادي داريم.

وب سايت غير انتفاعي بايد نقطه عطفي براي بازديدكنندگان باشد و به آموزش و اطلاع رساني آنها در مورد رسالت و ارزشهاي اصلي سازمان كمك كند. از آنجا ، بايد به عنوان بستري براي تبديل آنها به اهدا كننده يا داوطلب ، خريد در ماموريت و كمك به پيشبرد اهداف كلي عمل كند.

طراحي وب سايت غير انتفاعي قدرتمند اين واقعيت را نشان مي دهد كه برخي از مردم آماده تعهد به اين هدف هستند ، در حالي كه برخي ديگر در حال آغاز سفر تحقيقاتي خود هستند.

با توجه به اين موضوع ، بياييد در مورد چهار راه براي ايجاد قدرت بيشتر در وب سايت خود صحبت كنيم ، تا مطمئن شويم كه اين وب سايت براي بازديدكنندگاني كه به دنبال كسب اطلاعات بيشتر در مورد سازمان و هدف شما هستند داراي ارزش است.

از وبلاگ خود عاقلانه استفاده كنيد

با به اشتراك گذاشتن موفقيت ها و تأثيرات مثبت سازمان به طور منظم با افراد همفكر خود ارتباط برقرار كنيد.

داشتن يك وبلاگ براي برقراري ارتباط منظم با راي دهندگان خوب است ، اما براي بازاريابي جستجو نيز عالي است ، زيرا به سايت شما كمك مي كند تا مرتبط با Google به نظر برسد. با تمركز بر محتواي معمولي ، سايت شما همچنان پيدا مي شود ، كه به نوبه خود به اشتراك رسالت و اهداف شما با ديگران كمك مي كند.

از وبلاگ خود براي آموزش در يك محيط غيررسمي ، نمايش داستانهاي موفقيت ، توصيفات ويدئويي و بيانيه هاي مطبوعاتي استفاده كنيد.

همچنين ، اطمينان حاصل كنيد كه افراد در جريان رويدادهاي آينده هستند ، به علاوه ، عكسهاي رويدادهاي گذشته را به اشتراك بگذاريد تا آنچه را كه ممكن است از دست داده اند به آنها نشان دهيد.

فعاليت رسانه هاي اجتماعي را افزايش دهيد

آن دكمه هاي اشتراك گذاري اجتماعي را باز كنيد تا بازديدكنندگان را وادار به بررسي آنچه در توييتر ، فيس بوك ، لينكدين ، يوتيوب و غيره است بررسي كنيد.

از آنجا كه مردم از رسانه ها به طرق مختلف لذت مي برند ، شما با تنوع در حضور آنلاين خود و تمركز بر چندين سيستم عامل ، طرفداران بيشتري را جذب خواهيد كرد. اما به ياد داشته باشيد ، فقط روي تعداد بيشتري از مواردي كه مي توانيد به طور فعال مديريت كنيد تمركز كنيد. هيچ كس حساب هاي قديمي رسانه هاي اجتماعي را كه خالي نشسته اند دوست ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.